FAQ

1. Aké sú náklady za dodanie zásielky?

Za zaslanie tovaru na území Slovenskej republiky do hodnoty 49,90€ je poplatok 3,00 €. Ak je hodnota zasielaného tovaru 50,00 € a vyššie, zaslanie je bezplatné. Náklady na zaslanie tovaru do Čiech predstavujú 3,00 €.

2. Aká kuriérska firma dodáva zásielky?

Tovar je dodávaný kuriérskou spoločnosťou DPD.

3. Akým spôsobom možno zaplatiť za objednaný tovar?

Úhradu za zaslanú objednávku možno vykonať:
a. Zaplatením pri odbere zásielky od kuriéra (tzv. dobierkou)
b. Zaplatením zálohy (úhrada prevodom na účet)
– priamo na bankový účet v UniCredit Bank, a.s., č. 1059476059/1111
WOJAS Slovakia, s.r.o., Garbiarska 695, 031 01 Liptovský Mikuláš,
pričom variabilný symbol prevodu je číslo objednávky

4. Možno zmeniť zaslanú objednávku?

Neexistuje žiadna možnosť zmeniť zaslanú objednávku. V prípade, že zákazník zmení svoje rozhodnutie ohľadne svojej objednávky, je povinný poslať e-mail o zrušení svojej pôvodnej objednávky a poslať novú objednávku.

5. Ako dlho trvá realizácia objednávky?

Poriadok predpokladá realizáciu do 7 dní, jednako zásielka prichádza odberateľom najčastejšie do troch pracovných dní odo dňa predloženia objednávky.

6. Možno zrušiť objednávku?

Objednávku možno zrušiť do 24 hodín od jej zaslania.

7. Ako zistiť, že objednávka bola zaslaná?

Treba overiť svoju e-mailovú poštu, na ktorej sa objaví informácia o zmene stavu objednávky na VYSLANÉ s uvedením prepravného čísla zásielky.

8. Kedy a ako možno tovar vrátiť?

Výmenu alebo vrátenie možno urobiť do 7 dní od dátumu prebratia tovaru. Za tým účelom si treba z lišty DODÁVKY A VRÁTENIE stiahnuť formulár výmeny – vrátenia. Vyplnený formulár spolu s obsahom zásielky treba poslať na adresu spoločnosti WOJAS Slovakia. Náklady odoslania znáša Objednávateľ.

9. Kedy bude vrátená uhradená suma?

Vrátenie odpovedajúcej sumy sa uskutoční v priebehu 7 dní, počítaných od momentu prebratia vráteného tovaru alebo upovedomenia Objednávateľa o nemožnosti realizácie predloženej objednávky.

10. Možno zakúpený tovar vymeniť za iný?

Nie, nie je možnosť výmeny tovaru za iný.

11. Možno zakúpený model obuvi vymeniť za iný rozmer?

V závislosti od dostupnosti je možnosť výmeny rozmeru zakúpeného tovaru. Zakúpený tovar treba poslať do sídla spoločnosti WOJAS Slovakia spolu s formulárom výmeny – vrátenia. Náklady zásielky znáša Objednávateľ. Výmena je realizovaná v priebehu 10 dní na náklady dodávateľa.