Ako kupovať on-line

1. Zákazník, ktorý robí nákup v internetovom obchode, môže si zvoliť jeden z dvoch dostupných spôsobov nakupovania:
• bez prihlásenia sa do servisu, čiže „rýchly nákup",
• nákup po prihlásení, ktorý si vyžaduje registráciu Zákazníka v internetovom obchode.

2. Vďaka registrácii v internetovom obchode Zákazník získava prístup k dodatočným funkčnostiam, ako:
• história objednávok,
• možnosť overiť stav objednávky
• možnosť získať aktuálne informácie o produktoch v internetovom obchode.

3. Zákazník, keď si zvoli tovar, musí ho umiestniť v košíku, klikajúc ikonu „PRIDAJ DO KOŠÍKA".

4. Produkt bude umiestnený v košíku a tým sa aj spustí stránku, na ktorej sa zobrazí košík a nachádzajúce sa v nim produkty.

5. Zákazník si môže zvoliť jednu z dvoch možností: pokračovať v nákupe alebo ukončiť nákup.

6. V prípade, že Zákazník chce pokračovať v nákupe, musí kliknúť ikonu „POKRAČOVAŤ V NÁKUPE", čo znamená návrat na hlavnú stránku internetového obchodu, kde si Zákazník môže vybrať ďalšie produkty.

7. V prípade, že Zákazník chce ukončiť nákup, musí kliknúť „PREJSŤ KU POKLADNI".

8. Po vybraní možnosti „PREJSŤ KU POKLADNI" sa naštartuje stránka realizácie objednávky, kde si Zákazník bude môcť vybrať spôsob nákupu tovaru: Nákup bez registrácie, s prihlásením do servisu alebo s možnosťou registrácie.

9. Po zvolení spôsobu realizácie objednávky servis odkazuje Zákazníka na internetovú stránku, na ktorej sa v troch krokoch uskutočňuje realizácia objednávky
• Kontaktné údaje
• Dodávka a spôsob platby
• Potvrdenie objednávky a jej zhrnutie

10. V 1. kroku Zákazník zadáva fakturačné údaje, ako: meno a priezvisko, adresa, email, dodatočne aj telefónne číslo. Na tejto etape Zákazník musí určiť, akým druhom zákazníka je: fyzická osoba alebo spoločnosť. Ma tu tiež ďalšie dve funkčnosti:
• možnosť vyhotovenia faktúry
• potvrdenie totožnosti adresy dodavky a fakturačných údajov

11. Po zadaní všetkých potrebných údajov, sa začína 2. etapa kliknutím tlačidla „POKRAČOVAŤ", Zákazník je odkázaný na stránku, na ktorej si môže zvoliť spôsob dodávky a platby.

12. Zákazník, keď si zvoli spôsob platby on-line (dostupný spôsob platby: on-line alebo na dobierku), po kliknutí tlačidla „podať objednávku", prechádza na stránku platobného servisu (3 krok), na ktorej môže si zvoliť spôsob platby:
• na dobierku – platba pri odbere kuriérovi,
• platba bankovým prevodom

13. Vlastnosťou elektronického prevodu, tzv. rýchleho prevodu je to, že po zvolení tohto spôsobu platby, Zákazník je prenášaný na stránku zvolenej banky, aby realizovať prevod.

14. Zákazník po zvolení spôsobu platby na dobierku (dostupné platby on-line alebo na dobierku) po kliknutí tlačidla „podať objednávku" Po potvrdení objednávky sa zobrazí substránka s podrobnými údajmi o objednávke a informáciou o čísle objednávky.

15. Prípadné úpravy alebo zmeny adresy, spôsobu dodávky alebo spôsobu platby je možné realizovať do chvíle potvrdenia objednávky.

16. Po potvrdení objednávky sa zobrazí substránka s podrobnými údajmi o objednávke a informáciou o čísle objednávky.
Neexistuje možnosť zrušenia takejto objednávky !!

17. Na každej etape podávania objednávky je možné ju zrušiť. Zákazník môže to urobiť na niekoľko spôsobov: napr. kliknutím na ikonu, ktorú sa používa na návrat na predchádzajúcu stránku alebo kliknutím na ľubovoľnú substránku (alebo produkt), ktorá sa nachádza na internetovej stránke obchodu on-line

18. Na emailovú adresu, ktorá bola podaná v kontaktných údajoch, bude odoslaná správa potvrdzujúca prijatie objednávky Zákazníka. V správe Zákazník dostane číslo objednávky, pomocou ktorého môže zistiť stav realizácie objednávky.

  • Globálna značka
    Viac ako 180 obchodov v cele Európe
  • Dbáme o kvalitu
    Naše produkty sú vyrobené v Európskej Únií
  • Spoločnosť s tradíciou
    na trhu 27 rokov
  • Dôveryhodný nákup
    Doprava zadarmo nad 50 €