Faq

1. Aké sú náklady na doručenie objednávok?

Snažíme sa aby nakupovanie v našom internetovom obchode vhodnom pre zákazníka, preto sme pre všetky objednávky nad 30 € na Slovensku poskytli bezplatné doručenie.
Dodacie náklady pri objednávke do 30 €:
Kuriér 123 Kuriér alebo Zásilkovna:

- dobierka - 3 €
- Platba na účet/kartou/paypal - 3 €

2. Aká kuriérska firma dodáva zásielky?

Tovar je dodávaný kuriérskou spoločnosťou 123 Kuriér alebo Zásilkovna

3. Akým spôsobom možno zaplatiť za objednaný tovar?

Úhradu za zaslanú objednávku možno vykonať:
a. Zaplatením pri odbere zásielky od kuriéra (tzv. dobierkou)
b. Zaplatením zálohy (úhrada prevodom na účet)
- priamo na bankový účet v UniCredit Bank, a.s., číslo účtu: SK3011110000001059476059
WOJAS Slovakia, s.r.o., Garbiarska 695, 031 01 Liptovský Mikuláš,
pričom variabilný symbol prevodu je číslo objednávky
c. Paypal

4. Možno zmeniť zaslanú objednávku?

Neexistuje žiadna možnosť zmeniť zaslanú objednávku. V prípade, že zákazník zmení svoje rozhodnutie ohľadne svojej objednávky, je povinný poslať e-mail o zrušení svojej pôvodnej objednávky a poslať novú objednávku.

5. Ako dlho trvá realizácia objednávky?

Predávajúci dodá tovar kupujúcemu najneskôr do 14 dní odo dňa potvrdenia elektronickej objednávky. Uvedená lehota dodania tovaru platí pre dodanie tovaru všetkými spôsobmi, ktorými predávajúci tovar dodáva, a to pre dodanie tovaru s využitím služby tretích subjektov ( kuriérska služba, pošta) alebo dodanie tovaru vlastnými prostriedkami predávajúceho. V prípade osobného odberu tovaru kupujúcim sa predávajúci zaväzuje dodať tovar do miesta dodania určeného kupujúcim a umožniť prevzatie tovaru kupujúcim na tomto mieste najneskôr do 14 dní odo dňa potvrdenia elektronickej objednávky.

6. Možno zrušiť objednávku?

Objednávku možno zrušiť do 24 hodín od jej zaslania.

7. Ako zistiť, že objednávka bola zaslaná?

Treba overiť svoju e-mailovú poštu, na ktorej sa objaví informácia o zmene stavu objednávky na VYSLANÉ s uvedením prepravného čísla zásielky.

8. Kedy a ako možno tovar vrátiť?

Výmenu alebo vrátenie možno urobiť do 30 dní od dátumu prebratia tovaru. Za tým účelom si treba z lišty DODÁVKY A VRÁTENIE stiahnuť formulár výmeny - vrátenia. Vyplnený formulár spolu s obsahom zásielky treba poslať na adresu spoločnosti WOJAS Slovakia. Náklady odoslania znáša Objednávateľ. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj pred prevzatím tovaru.

9. Kedy bude vrátená uhradená suma?

Vrátenie odpovedajúcej sumy sa uskutoční v priebehu 14 dní, počítaných od momentu prebratia vráteného tovaru alebo upovedomenia Objednávateľa o nemožnosti realizácie predloženej objednávky.

10. Možno zakúpený tovar vymeniť za iný?

Výmena nie je možná.

11. Možno zakúpený model obuvi vymeniť za iný rozmer?

Vráťte zakúpený tovar a následne vytvorte novú objednávku pre iný model alebo veľkosť.

Bezpečné nakupovanie
Bezpečné nakupovanies certifikátom SSL
Doprava zadarmo nad 30 €
Doprava zadarmonad 30 €
30 dní na vrátenie
30 dnína vrátenie