Na detailnej karte produktu - obuvi
Žiadame, aby ste všetky otázky posielali mailom na adresu obchodu.
Reklamácie:
Reklamačný formulár Wojas
Súbory na stiahnutie
1. Podkladom na prijatie reklamácii je doklad potvrdzujúci kúpu (pokladničný blok alebo faktúra s DPH).
2. Prihlásenie reklamácii sa požaduje na reklamačnom formulári, ktorého vzor sa nachádza na stránke internetového obchodu wojas.pl
3 Reklamácia bude riešená a odoslaná v priebehu 30 kalendárnych dní od dňa dodania poškodeného produktu na adresu:
OlzaLogistic – Wojas Slovakia
ul. Súľov 46
01352 Súľov-Hradná
s popisom "REKLAMÁCIA - internetový obchod"
1. Predajca zodpovedá voči Objednávateľovi za fyzické skryté vady, ktoré znižujú hodnotu produktu. Predajca nezodpovedá za fyzické skryté vady, ktoré vznikli po prebraní produktu Objednávateľom.
2. V prípade oprávnenej reklamácie, poškodený produkt sa vymení na iný, plnohodnotný a ak to nebude možné (napríklad z dôvodu vyčerpania zásob), obchod vráti Objednávateľovi uhradenú cenu za produkt, alebo ponúkne iný produkt dostupný v obchode tej istej kvality a určeniu.
3. Oznámenie o vade (reklamácia) malo by obsahovať popis vady produktu, dátum zistenia vady a požadovaný spôsob riešenia reklamácie. Objednávateľ nemôže odmietnuť prijatie bezplatnej opravy,v prípade, že garantuje to plné prinavrátenie reklamovanému produktu požadovaných vlastnosti.
4. V prípade reklamácii vzťahujúcej sa na mechanické poškodenia, ktoré vznikli počas transportu, vytvorte, prosím, škodový protokol za prítomnosti doručiteľa. Následne odošlite kúpený produkt vrátane protokolu na adresu uvedenú v 3. bode. Reklamácie, ktoré nebudú obsahovať škodový protokol, nebudú riešené.
5. O pozitívnom alebo negatívnom výsledku reklamácii sa Objednávateľ dozvie prostredníctvom elektronickej pošty.
6. Nie je možné riešiť reklamáciu vo firemnej predajni Wojas produktu, ktorý bol kúpený v internetovom obchode.
7. Náklady na odoslanie reklamovaného produktu znáša Objednávateľ. V prípade, že reklamácia bude oprávnená, Predajca vráti Objednávateľovi oprávnené náklady na dodávku reklamovaného produktu.
8. Zásielky s reklamovaným produktom odoslané na dobierku alebo na náklady odberateľa sa nepreberá.
Reklamačný formulár Wojas