Na uplatnenie reklamácie je potrebný doklad o kúpe. Môže to byť pokladničný blok, faktúra, výpis z platobnej karty alebo iný dokument potvrdzujúci nákup.
Ako podať reklamáciu?
1. Vyplňte reklamačný formulár:
Stiahnite a vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete nižšie.
2. Príprava reklamovaného produktu:
Ak je to možné, pred podaním reklamácie produkt očistite. Ak zasielate zásielku, uistite sa, že krabica je vhodná a produkt je dobre zabezpečený pred poškodením, zatečením alebo deformáciou počas prepravy. Nezodpovedáme za poškodenia vzniknuté počas prepravy – tieto poškodenia nie sú predmetom reklamácie.
3. Podanie reklamácie:
a. v predajni:
Navštívte ktorúkoľvek kamennú predajňu Wojas s vyplneným reklamačným formulárom a dokladom o kúpe.
Zobraziť zoznam predajní Wojas
Upozorňujeme, že reklamácia začatá v jednej predajni nemôže byť dokončená v inej.
b. poštou:
Do balíka vložte vyplnený reklamačný formulár, doklad o kúpe a reklamovaný produkt.
Zásielku odošlite na adresu:
OlzaLogistic – Wojas Slovakia
ul. Súľov 46
01352 Súľov-Hradná
s označením „REKLAMÁCIA – internetový obchod“
4. Vyhodnotenie reklamácie:
Reklamácia bude vybavená do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie vás budeme informovať e-mailom.
Na podanie reklamácie je potrebný doklad o kúpe, napríklad:
- pokladničný blok,
- faktúra,
- výpis z platobnej karty,
- iný dokument potvrdzujúci nákup.
Pri vypĺňaní reklamačného formulára budete potrebovať:
- názov a typ reklamovaného tovaru,
- dátum nákupu,
- množstvo,
- jednotková cena s DPH,
- typ a číslo dokladu o kúpe (pokladničný blok alebo faktúra),
- číslo bankového účtu, na ktorý má byť vrátená platba (ak je to relevantné).
Áno.
Stačí odniesť vyplnený reklamačný formulár, doklad o kúpe a reklamovaný produkt do akejkoľvek kamennej predajne Wojas.
Upozornenie: reklamácia začatá v jednej predajni nemôže byť dokončená v inej.
Reklamovaný tovar odošlite na adresu:
OlzaLogistic – Wojas Slovakia
ul. Súľov 46
01352 Súľov-Hradná
S poznámkou REKLAMÁCIE
Do balíka nezabudnite vložiť:
- vyplnený reklamačný formulár,
- doklad o kúpe,
- reklamovaný produkt.
Ak je to možné, zašlite tovar v originálnom balení.
Môžete použiť aj inú, dostatočne pevnú škatuľu – dôležité je, aby bol produkt dobre chránený pred:
- zatečením,
- deformáciou,
- iným poškodením počas prepravy.
Nezodpovedáme za poškodenia vzniknuté počas prepravy – takéto škody nepodliehajú reklamácii.