Reklamácie

Na uplatnenie reklamácie je potrebný doklad o kúpe. Môže to byť pokladničný blok, faktúra, výpis z platobnej karty alebo iný dokument potvrdzujúci nákup.


Ako podať reklamáciu?

1. Vyplňte reklamačný formulár:
Stiahnite a vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete nižšie.


2. Príprava reklamovaného produktu:
Ak je to možné, pred podaním reklamácie produkt očistite. Ak zasielate zásielku, uistite sa, že krabica je vhodná a produkt je dobre zabezpečený pred poškodením, zatečením alebo deformáciou počas prepravy. Nezodpovedáme za poškodenia vzniknuté počas prepravy – tieto poškodenia nie sú predmetom reklamácie.


3. Podanie reklamácie:
a. v predajni:
Navštívte ktorúkoľvek kamennú predajňu Wojas s vyplneným reklamačným formulárom a dokladom o kúpe.
Zobraziť zoznam predajní Wojas
Upozorňujeme, že reklamácia začatá v jednej predajni nemôže byť dokončená v inej.
b. poštou:
Do balíka vložte vyplnený reklamačný formulár, doklad o kúpe a reklamovaný produkt.
Zásielku odošlite na adresu:


OlzaLogistic – Wojas Slovakia
ul. Súľov 46
01352 Súľov-Hradná
s označením „REKLAMÁCIA – internetový obchod“

 

4. Vyhodnotenie reklamácie:
Reklamácia bude vybavená do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie vás budeme informovať e-mailom.




Reklamačný formulár Wojas

 

Najčastejšie otázky

Bezpečné nakupovanie
Bezpečné nakupovanies certifikátom SSL
Doprava zadarmo nad 30 €
Doprava zadarmonad 30 €
30 dní na vrátenie
30 dnína vrátenie